Beste DVSCC’ers,

Na onze Algemene Vergadering is het DVSCC-verenigingsleven eigenlijk tot  stilstand gekomen. Voorgenomen plannen vielen in het water zoals de viering van ons 3de Lustrum. Maar de ontwikkeling van de DVSCC zette zich wel gewoon voort! Dit jaar mochten we namelijk al weer 8 nieuwe leden verwelkomen. Met de komst van deze acht telt het LedenRegister nu 160+ leden.

 AGENDA evenementen

Meer en meer event-organisatoren maken nieuwe voornemens en data bekend. Op basis van beschikbare informatie heeft Leo recent een AGENDA  up-date uitgevoerd. Zie: https://www.dvscc.nl/agenda/

 

Sallandse Heuvelrug Rit

Direct springt dan in het oog de rit georganiseerd door Herman en Sabine ten Velde. Onder voorbehoud van eventuele corona-restricties is er bij Herman thuis (Deventerweg 55 te Holten) accommodatie voor maximaal 40 auto’s. Moderne auto’s en trailers worden geparkeerd in het  weiland direct aan de overkant van Herman’s huis.

 

Programma

  • ontvangst bij Herman en Sabine op zondag 27 september 2020
  • vanaf 10.00 uur koffie en ‘keek’.
  • een ‘rit-klets’ met uitleg en ‘routeboek’
  • vervolgens vertrek tussen 11:00 – 12:00 uur.

Na terugkomst (14.00 uur – 15:00) uur staat  er voor iedereen een lekker hapje en drankje klaar!

Aanmelden & betalen

Momenteel zijn er al 29 deelnemers. Hun auto’s zijn afgebeeld op de website. De laatste 11 équipes kunnen zich verzekeren van deelname door betaling van €30,- aan NL90 INGB 0004 3119 90 t.n.v. DVSCC en een e-mail sturen met de volgende gegevens:

  1. naam bestuurder en overige namen
  2. merk auto / type / bouwjaar
  3. autofoto voor publicatie op de website

De inschrijving sluit op 15 september. De transactiedatum bepaalt de inschrijf-volgorde.

 

Een dag eerder komen of misschien langer blijven? Het Salland leent zich ervoor. Enkele mogelijkheden direct in de buurt:

 

Ook campers zijn welkom op:

 

 

Na de Sallandse Heuvelrug Rit dit jaar nog de SNERT rit op 1 november.

 

Met een hartelijke DVSCC-groet mede namens van het organiserende team,

 

 

Jack van Gelderen (evenementen)

Henk Fortgens (secretaris)